Godt Nytår.

Så er de første aktiviteter i 2018 kommet i kalenderen - en vinterhegnsdag og den årlige Generalforsamling. Læs mere herunder.

Hegnsdag, nu også om vinteren! - alle er meget velkomne!

Vi håber at vejret er med os så vi kan rydde langs hegnene i Jydelejet søndag d. 18 februar. Hvis vejret ikke er med os (sne) har vi søndag d. 18 marts i baghånden. Hyrden vil møde os på P-pladsen ved indgangen kl. 10:30 og fortælle hvilke dele af hegnet der står for tur - han har også redskaber med. Vi regner med at det vil tage en god del af de lyse timer, så tag madpakke og kaffe med. Kan du blot afse nogle timer er det også fint. Hvis du har spørgsmål, så kan du kontakte Lisbeth på Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. eller 20729224.

Den årlige generalforsamling vil igen i 2018 blive afholdt i Fælleshuset, Camping Møns Klint. Generalforsamlingen (med frokost) afholdes lørdag den 7. april 2018, kl. 12.30. Inden Generalforsamlingen tager vi som i fjor ind tur i Jydelejet hvor vi går ud i sydfolden og beser kvæget. Turen starter kl. 11.00 ved p-pladsen ved indgangen til Jydelejet. Der vil efter Generalforsamlingen være frokost kl. 14.00.